317th Scythers

317th Scythers

  • December 16, 2018, 07:37:24 am
  • Welcome, Guest
Advanced search  

News:

SMF - Just Installed!

Pages: [1]   Go Down

Author Topic: ROBERTS SPACE INDUSTRIES  (Read 2380 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ko[M]aR

  • 317th Engineering
  • Level 4
  • *
  • Karma: 0
  • Posts: 1435
    • View Profile
ROBERTS SPACE INDUSTRIES
« on: September 13, 2012, 10:39:05 am »

Nowy projekt twórcy Wing Commandera, Privateera i FREELANCERA'a

http://robertsspaceindustries.com

http://www.facebook.com/RobertsSpaceIndustries

https://plus.google.com/115090625624883320504/posts

https://twitter.com/RobertsSpaceInd

a więc jest nadzieje na godny sequel Freelancer'a

conrad b. hart

  • 317th Engineering
  • Level 5
  • *
  • Karma: 0
  • Posts: 3222
    • View Profile
Re: ROBERTS SPACE INDUSTRIES
« Reply #1 on: September 13, 2012, 10:57:55 am »

No nie wiem, mi się wydaje że to będzie coś w stylu Starlancer'a (który też był dobrą grą) pod kątem sterowania i mechaniki a nie Freelancer'a. W sumie po Robertsie w FLu zostało założenie Wszechświata (wygląd systemów, poruszanie się między nimi, założenia ekonomiczne itp) resztę zaprojektował (a raczej zmienił) zespół Digital Anvil z Jörg Neumann'em na czele.
Freelancer projektowany przez Roberts'a - czyli w latach 1999-2000 był dla Microsoft Games Studios za sztywny, a oni chcieli czegoś nowego, świeżego. Roberts poszedł "stylem klasycznym" i dostał za to kopa w dupę, bo M$ nie chciał kolejnego klona Starlancera czy Wing Commandera - tylko czegoś nowego. Dlatego Freelancer nie jest sygnowany jego nazwiskiem, aczkolwiek dostał specjalne podziękowania w credistach :P
No cóż, poczekamy to zobaczymy co wystuga :)
Logged


HusarDPL

  • 317th Scythers
  • Level 2
  • *
  • Karma: 0
  • Posts: 109
    • View Profile
    • 317th Scythers Polish Freelancer Clan
Re: ROBERTS SPACE INDUSTRIES
« Reply #2 on: April 03, 2013, 01:37:01 am »

STAR CITIZEN - pierwsze testy alpha na wakacjach, grywalna wersja na Gwiazdkę, a to wszystko jeszcze w tym roku:
Star Citizen: Pierwsze moduły w najbliższych miesiącach, beta pod koniec 2014 roku
Logged

conrad b. hart

  • 317th Engineering
  • Level 5
  • *
  • Karma: 0
  • Posts: 3222
    • View Profile
let's fail... Star Citizen
« Reply #3 on: December 19, 2013, 01:04:15 pm »

A dzisiaj wyczytałem:
Star Citizen Dogfighting Module Delayed

No, to teraz jedziemy z tym koksem :) Byłbym nawet skłonny się założyć, że opóźniony jest dlatego bo skupili się na pierdołach takich jak pokazywanie kibla :P Niż na faktycznym aspekcie gry. Ale to tylko moje zdanie.
Najciekawsze jest to, że Roberts nawet nie podał przybliżonego terminu, tylko skwitował to określeniem

Quote
sometime in 2014

A to oznaczać równie dobrze może, że ten moduł zostanie zaprezentowany za rok. Grudzień 2014 to w końcu też "gdzieś w przyszłym roku" :D Niby informacje z forum RSI jasno mówią, że opcja dog fight jest w trakcie tworzenia, ale ile w tym prawdy a ile kiczu - to wiedzą tylko zainteresowani. Patrząc pesymistycznie można wręcz zakładać, że ta część gry w ogóle nie została ruszona, albo odłożona bo jakiś czas temu się zorientowali że na Grudzień tego roku się nie wyrobią. Moduł hangarowy jest ważniejszy :lol:
« Last Edit: December 19, 2013, 01:12:09 pm by conrad b. hart »
Logged


Dracco

  • Music Lover
  • 317th Engineering
  • Level 4
  • *
  • Karma: 0
  • Posts: 1727
    • View Profile
    • New state of conscious
Re: ROBERTS SPACE INDUSTRIES
« Reply #4 on: December 28, 2013, 05:59:01 pm »

Ja niestety coraz mniej optymistycznie podchodzę do SC, Roberts mnie zawodzi :(.
Logged


conrad b. hart

  • 317th Engineering
  • Level 5
  • *
  • Karma: 0
  • Posts: 3222
    • View Profile
Re: ROBERTS SPACE INDUSTRIES
« Reply #5 on: December 30, 2013, 01:58:49 pm »

Obejrzyj materiał ze spotkania z ludźmi Robertsa. Komar mi link wysłał na TSie. Jest tam fragment pokazujący jak na dzień dzisiejszy wygląda i jak może prawdopodobniej wyglądać dogfight. Ja ze swojej strony już Ci mogę powiedzieć - zawiedziesz się jeszcze bardziej...
Logged


Ko[M]aR

  • 317th Engineering
  • Level 4
  • *
  • Karma: 0
  • Posts: 1435
    • View Profile
Re: ROBERTS SPACE INDUSTRIES
« Reply #6 on: December 30, 2013, 05:28:28 pm »

można by jeszcze projekt uratowac gdyby Chrisa zwolnili xD
Pages: [1]   Go Up
 


Powered by EzPortal

Page created in 0.048 seconds with 29 queries.